טלי חרותי סובר

קיבלתי לאחרונה פניות רבות של מושאי כתבות של העיתונאית טלי חרותי סובר. מסתבר שהכתבות אותן מעלה חרותי סובר לאתר "הארץ" ולאתר "דה מרקר" זוכות (מעבר לחשיפה הישירה מתוקף פרסומן בשני העיתונים המובילים) לחשיפה ארוכת טווח בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר מקלידים את שמם של מושאי הכתבה.

לדוגמא: אחרי שטלי חרותי סובר מעלה כתבה לאחד מהעיתונים הגדולים (או לשניהם) - נניח על פלוני אלמוני. הכתבה שוהה במקומות בולטים מאוד באתרים פרק זמן מסויים, ולאחר מכן בהדרגה נדחקת אל דפי הארכיון (משם תנועת הגולשים הישירה פחותה). חרף העובדה שדפים אלה נמצאים בארכיון הם זוכים לחשיפה בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר מקלידים את החיפוש "פלוני אלמוני", וזאת בשל העובדה ש"הארץ" ו"דה מרקר" הם אתרים ברי סמכא ומוניטין "גוגלי" מאוד גבוהה. כתוצאה מכך ייתכן ודפי התוצאות של גוגל יכולים להציג את התוצאה, הלא רצויה, מבינת מושא הכתבה גם שנים קדימה.

מה עושים ?

החברה שבבעלותי, "אינפורמטיקס" מתמחה בדחיקת אזכורים שליליים ברשת.אמנם מדובר בתהליך שבדרך כלל אורך 6-8 חודשים, אולם בסופו התוצאות שמוצגות בגוגל כמעט תמיד נקיות מאזכורים שליליים. מדובר בתהליך של הדחקת התוצאה הלא רצויה מדף התוצאות הראשון ע"י טכניקות קידום אתרים המסייעות לאתרים אחרים לעקוף אותה ובהדרגה לדרדר אותה לעבר דף התוצאות השני או השלישי בגוגל

Comments

Popular posts from this blog

עופר בר יהודה - טיפוס יוצא דופן

אפיק נחמד ברשת להעלאת פוסטים

אתר טקסמן